Mr & Mrs LiLu

Mr & Mrs LiLu

Thursday, February 18, 2010

New BloG...

Hye..
Dengan berbesar hati...akhirnye dpt jugak create BloG nie...Actly dh lama try bt benda alah nie..tp x th r mana x kene nye..asyik x boleh je (xreti sama)...Nasib lah ada sowang kawan tu..baik sgt die...busy2 pun sudi luangkan masa nak uat BloG aku bg boleh...
TQ ShamSHidaH....Kalu ko x tlg aku...past aku x reti2 lagi..hahaha...sayang KAmo Sgt2..
so..bila dah ada Blog nie..boleh ler aku uat Luahan Atey aku disini...Yabedabedoo......Bebas meluahkan segala isi atey..bebas berkata-kata..bebas bergosip..bebas sebebasnya...
pada sape2 yang sudi menCLICK pada BloG aku nie...boleh lah memberi komen anda...Komen yg patut2 udah..x patut x perlu..ok...Nie pages tok PubLic...so..Jgan kotoR kan..ehheehehe
Last...pada yg dah mahir...tolong2 lah ajar aku yg baru nak reti nie...ptolongan anda amat2 dihargai...
OK..Cau Cin Cau....

2 comments:

  1. wehaaaaaaaaaaa!!! sama sama cik!! hahahak.. hummm... nanti kalo ada link pape aku bg kat hang k.. dun woryy.. page hang lagik cantik dari sifu nanti.. [huh + wek!].. muachhh!!

    ReplyDelete
  2. selamat datang utk berblogger cyg..

    ReplyDelete