Mr & Mrs LiLu

Mr & Mrs LiLu

Monday, January 9, 2012

::: 01.01.2012 :::

Hepi beday 2 u..
Hepi beday 2 u..
Hepi beday 2 Nurul..
Hepi beday 2 u...

Bangun je tdo... En.somi trus nyanyi kat aku... Wah... So sweet ok... Bior pun x mandi g. Hahaha... Mlm tu aku tdo awal,jd die x gamak nk kejutkan... Ok fine..abg dh nyanyi pun,sgt best..dalam dok golek2 cr mood nk bangun.. Tpandang kat table sblh katil, ada kad beday.. Cmfm from en somi.. Xde org dh nk letak kan kad th.. Mebi tgh mlm die letak kot memandangkan aku dh tdo dl.. Ok.. Aku pun buka kad tu... Bla bla bla bla... Ucapan dr die... Thnx syg...

Td aku misi mencari adiah.. En somi kata die x suka bt suprise2 bl bg adiah sbb tkt benda tu aku x pakai lama.. Jd utk memuaskan hati,adiah tu aku yg decide.. Nk apa.. Patern apa.. Die jd tukang setuju je... Ok jgk kan... Kang di belinye pape yg aku x bekenan.. Jenuh jgk nk pakai tok kasi die puas ati...

3 comments:

  1. nasib aku tak beli benda yg sama...dah pegang dah jam ni tuk hantaran hahahahahhahahaha sejibik kot

    neway makcik..hepi besday..dapat tak akunye mesej on 281211?

    ReplyDelete