Mr & Mrs LiLu

Mr & Mrs LiLu

Saturday, June 19, 2010

:: iNai ::

Lagi2 pasal kawen..hahaaha..lantak r sape yg x suka or bosan..jnji aku hepi...bukan setiap thn boleh story pasal kawen nie...sekali seumo idup..jd 1st month nie...acap kali lah aku nak st0ry pasal kawen...kasi muntah semua org...nak ckp direct,t org kata aku giler...so luah kat sini r....sape x nak baca..boleh blah!!sape nak share....teruskan mengeja di blog nie...

1st nak story apa aku rasa disaat2 akhir nak bergelas isteri..aku ambik cuti 10hari berkerja plus ngan cuti2 am ada dlm 15 hari semua nye..Mcm byk kan...tp actualnye sekejap sgt...byk benda nka settle...Kemas umh yg paling memenatkan..mklom r..umah tinggl katakan..jd byk benda nak setle...

Sampai r hari aku nak pakai inai dijari...hepi tau nak pakai..bior pun betapa seksa nye aku nak menahan gatal..menahan lapor..menahan segalanya bila inai dah pakai...best n best sbb yg tlg pakaikan tu ma best prez...NoR SYIHA...disbb kan die x leh dtg kenduri aku..die dtg awl..n kene denda suh pakai inai aku...nasib die ok...time tu aku apa g..ngade2 r suh garu sana..garu sini...suap makan..hahah..mcm2 sungguh aku merengek kat die...



Hurm...b4 nie aku penh gak pakai inai..time sekolah2 dulu r...tp x seseksa pakai inai nak kawen...tgn kaki sume abes..lenguh aku nak menjaga nye..kejap2 je iani aku rosak..tsentuh sana tersentuh sini...hahaha..nasb ada assistant...THNX syiha...

3 comments: