Mr & Mrs LiLu

Mr & Mrs LiLu

Sunday, June 20, 2010

Majlis @ Penang

06062010 majlis persanding kat penang..agak meriah jugak..thnx pada smeua yg terlibat..Dari tok sampai r ke anak sedara...pagi tu aku bangun awl sbb nak bersiap2 g butik..aku makeup kat kedai...kat umah x nak r..t ramai plak yg sebok2.hehehe..so,better aku g butik je..xjauh mana pon...pagi nie aku x takut sgt..dah hilang gemuruh aku.ehhehe..rasa x sabar nak sanding plak..Aku siap makeup dlm kol 12..so,trus blik umah...menunggu dengan penuh kesabaran.hehehe



Bila dah siap makeup,aku terus gerak balik umh..yg kelakar nye,ina tlg drive..die plak dok ketar2 smpai nak salah jalan.relax ina,aku yg kawin,bukan ko.hehehe..Rombangan lelaki siap sedia dri Safira Club bersama dengan geng2 motor berkuasa tinggi..hahah..tinggi mana,xth nak kata r...so,dlm kol 1.15 dwang sampai area umah aku...dup dap dup dap jugak r..nak berarak..semua mata pndang kita..





Pastu apa g..majlis bsanding..makan..n sesi potograpi...





Sampai petang jugak r aku dok senyum..sengih..penat jugak rasa..tp sape suh jd raja sehari..so,rasakan..haha,.Dlm kol 6 aku dah kuar outdoor..smpai mlm aku nye outdoor..giler pent...pas balik outdoor ada plak Majlis Salam pengantin..ngan x salin baju,aku masuk umah,trus dok atas pelamin..hahaha...ngan muka penant letih lesu semua da..tp nak hepi kan kaum keluarga yg sedang menunggu,aku gagahkan jugak...

so,next aku akan try uplod edisi baru plak.hehehe...

2 comments: