Mr & Mrs LiLu

Mr & Mrs LiLu

Wednesday, October 26, 2011

Bila MR.L jd pengasuh..

last tuesday,en.somi ada umah..jd aku x plan nk antar bambam ke umh pengasuh...so aku suh die jaga je...even dlm hati nie isau jgk kan..tkt bambam meragam teruk..mmg en.somi kelangkelibut r jd nye...its ok kot sbb aku suh dok umh ibu,jd adik aku ada sama..Nisa tgh cuti seminggu..katanye raya divali..ok lah..So pg2 lgi kol 6.30 aku dh antar mereka bdua ke umah ibu..b4 g keje,bambam mbuang hajatnye...naseb ler aku x g agi...kalu x..jenuh jgk r en.somi nk menyetelkannya.hahaha... then lepas aku bfast,aku msj tnya keadaan mereka bdua..hahaha..so far ok katanye...bru lepas kasi susu...
then sejam lepas tu..teringat agi kat mereka...msj lg..kantoi yg bambam nanges sbb ditinggalkan papanya cz papanya ke toilet...hahaha
bserta dgn airmata okey klu die nnges..bsungguh mcm sakit je...die mmg pantang klu xde org..nk org de keliling die je... NISA?dieboleh bantai tdo kat atas...demam katanya..naseb badanlah en.somi...try to handle sorang2... then dwang smbung baring smbil tgk2 tv..hahaahhahaha
amboi paksu..sedap nye ko tdo erk..port depan tv lak tu...bgn2 trus tgk tv..bosan,smbung tdo balik erk....nie lah keje bila x sekolah... so aku pon senang ati r...bt keje...tett tettt tettt...msj msk agi...en somi mms pic agi...
wah..so suprise...en.somi ckp die yg kasi mandi bambam..mcm x caya je..mcm mn r gaya nye erk...tp okey r...ada pkembangan..lepas nie boleh r suh bg mandi.hehehe so,smpai r ptg tu...bambam still ok n x meragam2..alhmdlh...ptg tu kol 4.30 dwang dtg pickup aku kt opis...ramai r angkatan die bawa...Nisa n Mr.Jamil..ahahha

No comments:

Post a Comment