Mr & Mrs LiLu

Mr & Mrs LiLu

Tuesday, October 25, 2011

Gamat Gamogen

Kali nie nk share pasal Gamogen..

Actly lepas 5 bulan dh bsalin nie, tetb seminggu yg lepas aku rasa mcm pedih2 perut je.. Tambah2 kat kesan jahit ritu.. Nk sentuh aku sdiri tkt2.. Mmg dr lepas operate ritu, aku x brani nk sentuh.. Seriau sgt...entah nape.. Aku mmg dh x mkn ubat pape.. Memang merisaukan sesgt.. So aku ngadu ngn en asben lah.. Die sarankan suh g jupe doc... Tp aku suh die tgk2 dl kot kot ada luka.. Die kata xde pape pun.. Then aku p k klu g jope doc, sure die tgk gtu jgk kan.. Ermm aku pun cete2 ngn mum aku.. Trus kene bebel sebakul.. Then die suh minum ubat Gamat Gamogen.. Ubat nie pun sbb uncle aku mkn jgk.. Die operate perut jgk sbb ada batu dlm hempedu..so setelah di bo be bo be ...keesokkan nye aku g 1 expo.. So lucky sbb ada 1 booth tu jual Gamat Gamogen... Then en asben trus beli n aku dh stArt mkn.. Hope luka tu baiik r.. Kalu tgk kat tpt die cantum kan n jahit, mmg kering.So aku rs mesti kat isi dlm.. Kdg2 dtg sakit.. Pedih je ase.. Kene plok mat rayyan tu xtif sesgt.. Asyik
Menendang je bila ngamok.. Fuhh mmg terasa sgt r..

So nk share jgk info ttg kelebihan Gamat Gamogen nie:-
1- luka selepas pembedahan
Membantu menyembuhkan luka dgn cpt.ia turut menolong mhentikan darah.ia mengurangkn sakit dan radang pd tpt pembedahan.ia jg dpt melawaskan pergerakkan najis dan dpt melembutkan parut supaya kesan parut tidk bgitu ketara.

2- kesuburan/kemandulan
Bg pasangan yg serasi,ia dpt meningktkan kesuburan.ia memperbaharui sel dan mlancar pengaliran darah spy dpt myuburkan lapisan dlm rahim dan meningktkan kesihatan sperma. Bkemungkinan mbantu psgn yg mandul.

3- lemah & letih
Mningktkan metabolisme maka blh mhasilkan tenaga utk mgatasi mslh leteh. Ia jg meningkatkan libido dan tenaga batin. Vitamin dan zat galian membantu mereka yg kekurangan darah.

4-pening
Melancarkan pgaliran darah di otak dan mgurangkan radang di ladyrinth dan pusat kawalan keseimbangan badan di otak. Ia turut memberi nutriens, mineral dan tenaga utk keperluan badan.

Ermm... Atcly byk g info pasal ubt nie. Tp aku jz bg yg aku berminat n tertarik. Heheh.. If nk more info, google je kat tenet k..

No comments:

Post a Comment