Mr & Mrs LiLu

Mr & Mrs LiLu

Thursday, October 25, 2012

bila cuti ~

esok nk raya..jd cmfm mood keje dh xde kan....tgk akaun2...minit2 mesyuarat..jd loya ase...baek hidangkan rendang n lemang...lg bgs ..hihihi...so hari byk benda nak kene bt... kebetulan plak rayyan ikut maklong die g mandi manda kt Wet World,Shah Alam...so aku tersgt free tok bt semua keje yg ada..

lepas je maklong dtg ambik rayyan...aku sebok ngemas rumah...selerak sgt ke? Xde r cuma sapu2..vacum apa yg patut...then...misi yg paling x sabar..... aku start packing beg tok next holiday...holiday nye lg 3 hari...tp xsalah kan packing awal..hihihihi.....


siap2 Packing...trus kuar cri tudung tok ry...bju..pakai je yg dg ada...kebetulan ada baju yg bt tp x pakai2 lg...so hentam tu dh r....

setle soping apa yg patut...balik umah..singgah basuh kete jap...then bli brg tok dinner ngn mr.asben...

now..brg2 siap dh dlm peti ais..tnggu aben smpai br msk..mkn pana2 sdp sket...mat rayyan pun x balik g...hepi benor dpt g mandi2....jgn demam dah lah..mama nk tnggal lama pasnie...nnt mama x senang hati plak disna....


1 comment:

  1. wahhh! aku suke penulisan mu.. sungguh istimewa.. sampai aku skali rs sngt2 kecik n rugi menjadi hamba Nya.. insaf seketika..
    ko copy ke??
    hehehe.. anyway, hope segala doa dan harapan ko manjadi kenyataan.. amin...

    ReplyDelete