Mr & Mrs LiLu

Mr & Mrs LiLu

Tuesday, January 1, 2013

Happy Birthday

Segala puji bagi Allah Tuhan Seru Sekelian Alam..
Selawat dan Salam Untuk Nabi Muhammad SAW..
 
YA ALLAH... begitu pantas masa ini berlalu... pejam celik, pejam celik.. kini semakin dewasa meniti usia dalam mencari sebuah kehidupan.. dalam keperitan tetapi masih berpijak di bumi ini dalam mencari kebahagiaan.. begitu pantas masa berlalu.. hari ini usia bertambah lagi.. semoga hari - hari yang dilalui sentiasa dirahmatinya..insyaallah...
 
Terima kasih Ya Allah untuk usia yang telah Engkau berikan.Terima kasih juga untuk setiap rezeki yang Engkau kurniakan.Terima kasih untuk setiap cubaan yang Engkau turunkan.Sesungguhnya terlalu banyak yang telah Engkau berikan kepadaku…dan terlalu sedikit pengabdianku terhadapMu.
Ya Allah... panjangkanlah umurku sekeluarga untuk aku terus beribadah padamu..Restuilah aku sekeluarga selalu agar setiap amal dan perbuatan kami mendapat rahmatMU...Terima lah taubat kami  agar aku sekeluarga berada dikalangan orang-orang yang tidak lalai dan rugi...Murahkanlah rezekiku dan sekeluarg dan biarlah ianya dari sumber yang halal agar darah dagingku ini suci dan hatiku mampu terjaga supaya terus tunduk padaMU... Selamatkanlah aku sekeluarga di dunia ini dari penyakit yang merbahaya dan mala petaka...Tabahkan hatiku dalam mengharugi setiap dugaanMU..Berilah aku sekeluarga kesihatan yang baik agar kami dapat menuntut ilmu dan melakukan amal ibadah padaMU YA AllaH... Berikan aku sekeluarga kebahagiaan yang engkau kehendaki pada kami...
Dalam usia begini…aku ingin menjadi lebih dekat padaMu Ya Rahman..Dalam usia yang makin jauh ini…aku ingin lebih merinduiMu Ya Rahiim..Dalam usia ini yang aku inginkan hanyalah ketenangan,kekusyukan beribadah, segala kesederhanaan dan kerendahan hati tanpa berhenti menghulur kasih pada sekeluarga..
Ya Muhaimin…pimpinlah tangan hambaMu ini…pimpinlah hati hambaMu ini…pimpinlah langkah hambaMu ini akan sentiasa berpijak di atas jalan kebenaran. Ya Al Quddus… sebagai hambaMu yang hina ini, aku takkan mungkin mencapai sempurna,tapi kasihanilah aku… bimbinglah aku sentiasa agar aku mampu meniti titian siratulmustakimMu dengan tenang dan mudah tanpa cela.
Amin Ya Rabbul Alamin.
Terima Kasih kepada semua sahabat yang mengingati dan menghantarkan ucapan hari lahir buat pd ku..
 
Terima Kasih juga bt insan yg tersayang Kholilurahman B.Hasan & Muhammad Rayyan Danish atas kasih sayang yg telah diberikan..and hadiah yang sangat sweet..
 
Tak lupa juga buat family terchenta atas segala pergorbanan dan kasih sayang dicurahkan.. I LOVE U OLL VERY MUCH...
 
 From : Mr.Asben
 
From : Mum & Sis

2 comments:

  1. wahhh! aku suke penulisan mu.. sungguh istimewa.. sampai aku skali rs sngt2 kecik n rugi menjadi hamba Nya.. insaf seketika..
    ko copy ke??
    hehehe.. anyway, hope segala doa dan harapan ko manjadi kenyataan.. amin...

    ReplyDelete
  2. aku kan pngarang yg berjiwa seni....hahaha

    ReplyDelete