Mr & Mrs LiLu

Mr & Mrs LiLu

Friday, May 21, 2010

Pliz jangan Berlagak!!

hello...pliz jgn dok blagak sgt k....x kemana kalu nak blagak sgt....org len 1000x better dr kamo..tp still ok n x blagak.kalu rasa diri tu yg berada di atas...sila gah dgn apa yg anda rasa...nak tgk skit,brape minit kamo boleh bdiri dengan senyuman di mulut???rsa nyesal penh bg pendpt utk kamo.ingt nk dihargai...tp hmpeh..bukan suh sangguh tp agak2 r...nie langsung haram..nie lah manusia......hidung nak tinggi aje..padahal diri x seberapa...huh!!!!ramai lagi yg bgs dr kamo....

~sekian~

2 comments:

  1. marah benooo..

    aku paham statement ko ni tujukan utk sape. yup. aku kenal die n nak post gak la cm tu kat page aku. =)

    ReplyDelete
  2. thnx sbb phm aku....x hadp mana ngan event die..tp xkene gaya.menyampah aku!!

    ReplyDelete