Mr & Mrs LiLu

Mr & Mrs LiLu

Monday, May 24, 2010

saya rindu kamo~~

Hari nie pepagi lagi aku dah travel sesowang dtg melaka...hurm.last wik die ator..dis wik die bz..so,aku phm je r..

Kesah semlm...
Otwbalik dr Putrajay..tah mcm mn aku leh jd moody...bukan nak gaduh ngan die.tp aku nie mebi sbb suka dimnja kot..even tsalah skit,aku mharap ada yg pujuk...giler kan mcm tu...sape boleh thn...laki aku je tahan.ehhehe...die dh phm benar..tp betul jugak kata die..kadang2 die kene tegas jugas...die bakal ketua keluarga...xnak 1 masa t,aku tindas die...insyallah x tak akan tjadi sayang....

semlm aku terlalu emo sgt2...tp die jenis cool je..even aku bkeras,die steady je dok cool kan aku..dats y i love u so muc...slama aku bkawan nga lelaki (ramai ke laki aku kawan)lom ada yg bsifat penyabar gnie...semua yg mcm rimau..bila kau nk btukar jd singa...die pun nak jd rima....tu x tahan lama.hehhee.anyway,die nie lain...harap bukan setakat disini sayang tapi slamanya...amin...

Die bila dah boleh ceramah kat aku,aku tgk jam je jwpnye....dkt 20minit..die je bebel...hehe.. anywy,sayang senyap sbb sayang tharu n x th nak kata pa....apa abg ckp,semua btl....thnx dear..
sambil2 tu mula ar aku do ingt...dl kalu gdh..makin tinggi..makin teruk je yg aku dpt...ngan abg nie...susah aku nak kategorikan kata itu gdh sbb die x tegas..tegas bukan bmkssd die mesti menng...tp die akan blaku adil...

so,pagi td lepas bgn tdo..aku mula rasa bsalah sgt2....sbb aku macam muka ngan die semlm..hurm..sowi sayang...hari sehari aku dok msj die....die kata lagi dekat hari2 bahagia kitaorg..lagi makin sayng n rindu yg menebal..ye ke sayang??mesti r yea kan.heheheheee...

11 hari..lallalalalal (sape yg tension dok tgk aku membilang hari..mmpos korang r...nie blog aku k...)

1 comment:

  1. Puan nurul...congrats... biler maw update gambo kawen lam blog..?? haishhh..!! marah nih.. :p
    opss sblm terlupa... anda di tag.. so jgn lupe jawab tag ini ya buk.. :p http://gelanifer.blogspot.com/2010/06/tag-dari-cik-myra.html

    ReplyDelete