Mr & Mrs LiLu

Mr & Mrs LiLu

Sunday, May 16, 2010

:: Saat saat Akhir ::

Rasa lama sgt x updated blog nie...mebi bz sgt kot...yea lah kan..sejak2 aku nie giler keje..(bukan rela hati ok...etapi ditindas n tertindas...)menyampah ase..tp apa nak uat..aku p k,xrugi aku belajar keje2 tu..even bukan keje aku...keje bos..keje ketua..keje bos-bos..keje ketua2..keje semua2..ahahha (Mampos aku kalu dwang2 tu bc...argh...heran pe aku)benda btl kan..kalu x betul..sila buat kerja masing2....OK....StoP...
Hari nie...16 Mei 2010 = juz tnggal lagi 19hari je lagi...dup dap dup dap je rasa..org kata hepi saat2 nak bertukar status..memang yea pun..tp dlm ms yg sama..ketaq nak mmpoiuh...tuhan je tahu..pada sapa2 yg x lalui lagi saat2 kritikal nie...Nantikan masa anda 1 hari nnti..ahhaha..macam2 dok pikiq je nie..nak uat tu..nak uat nie..salon..spa..lulur..bla..bla..bla...sume nak uat..tp ada masa ke??adeh..risau nye...org risau makin susut badan..aku nie x..makin menjadi2 je lagi...nak diet x lepas2..Bila diet je..mlm tdo x lena sbb perut aku dok berKONSert.haha..
Menjelang hari2 bahagia aku nie...mcm2 perasaan aku rasa..bercampur baur sgt2...Gembira??of coz r...sape x hepi kan...sedih?ada jugak...takut??sekejap je kot..First nak cakap pasal GEMBIRA vs HEPI
GEMBIRA
semua org nak ada pasangan hidup masing2..aku pown...best sbb ada org yg sayang kita..evenm sebelum nie ibu ayah sayang kita..tp nie special tok diri kita....harap ia nya bkekalan sampai akhir hayat.Org kata hidup berumah tangga nie mcm2 dugaan...Fine..mmg x nafikan pown..tp depand mcm mn kita nak lakarkan kehidupan kita...aku harap dari awal pkahwinan aku hingga ke akhir nafas aku didunia nie..hidup aku n bakal suami akan bahagia sepanjang masa..Dugaan mebi ada...harap kami tabah...berkongsi hidup dgn bakal suami adalah satu anugerah dr Allah utk kami saling memahami..saling bkongsi suka duka..etc.....anthng 4 u MY deAR..muaxxxx
SEDIH
part nie yg sebak sgt2...trase dah dari saat aku bertunang dl..sbb nye aku akan bertukar status..bukan x hepi bila status bertukar..tp keakrapab aku bersama kawan2...pasti lepas nie akan pudar sedikit demi sedikit....bukan nak mcm tu..tp kenyatan..aku akan ada life sdiri..so,msa x sama macam aku hidup solo dl..apapun,buat my frenz..kita kawan sampai mati k....anythng kita boleh share sesama lagi..try jgn jdikan status berkahwin nie sbgai penghalang dlm freindship kita....(adeh..touching plak ase...sob..sob..sob....)2nd thng is pasal fmly...hurm...nie yg agak senstf sbnr nye...apapun,aku try jd isteri yg baik dan anak yg soleh...
TAKUT
nie x yah cakap r....takut sbb x th mcm mn life selepas nie...selepas bgelas isteri...ada fmly mertua..ada husband..coming soon..ANAK...ahahak..(gatai plak)...hope evethg ok.....
Pada bakal suami aku..hehhe(khas buat kholilurahman) --->thnx sbb sudi terima syg seadanye..even mcm2 yg kita lalui...xkisah pahit ke manis ke masam ke bucuk ke..haha..jnji abg still sayang syg sepenuh hati abg..terima sayang seadanye....pelengkap hidup antara kita....I LOVE U SO MUCH....

3 comments:

  1. adehh.. aku lak yg touching. huhuuu..

    pape pun cogrates to both of all. sory aku x dpt nk dtg majlis ko nnt. aku harap korg akn kekal bahagia smpai hujung nyawa. aminnn...

    ReplyDelete
  2. ekeke.. i love u 22222222....hikhik...
    ko deba..aku pon debar gak..:p
    xper² anggap la sume ni mende baru yg akan ko blejar..ngeeeee
    pape pon take care okeh..:)

    ReplyDelete
  3. thnx nana n nina...aku sayang kamo...hrp kawan2 akan sentiasa bg aku sokongan..xkira apa status kita sekali pun...friendship mest smpai ke akhir hayat...

    ReplyDelete